Na wykonane przez nas fronty udzielamy 24 miesiące gwarancji!
Kupujący sprawdza zakupiony towar pod względem ilościowym i jakościowym i w przypadku wystąpienia widocznych wad dostarczonego towaru niezwłocznie informuje pisemnie firmę TAK`S w czasie 3 dni roboczych od daty zakupu.
Reklamacji nie podlegają:
- uszkodzenia wynikłe z nieprawidłowego użytkowania frontów (niezgodnie z ich przeznaczeniem)
- uszkodzenia mechaniczne (rysy, obicia krawędzi, wgniecenia) oraz uszkodzenia wynikłe z działania wysokich temperatur (najczęściej w okolicach kuchenek, piekarników itp.)
- elementy, których stan wskazuje na działanie wody lub wilgoci – rozpęczniona płyta
- uszkodzenia powstałe w transporcie obcym (prosimy o weryfikację zawartości przesyłki w obecności kuriera)
- folie, które z przyczyn niezależnych od TAK`S w procesie produkcyjnym zmieniają właściwości,
- elementy poddane we własnym zakresie dalszej obróbce (lakierowanie, patynowanie, obcinanie, nawiercanie itp.)
- odkształcenia elementów wynikające z niewłaściwego sposobu składowania i magazynowania ( fronty należy przechowywać w pozycji poziomej na równym podłożu, na dużych elementach podczas montażu należy zastosować większą ilość zawiasów)
Uwagi:
- reklamacje są przyjmowane wyłącznie od firm i osób, które zakupiły od nas towar
- wszystkie reklamacje będą rozpatrywane tylko po uprzednim dostarczeniu przedmiotu reklamacji do siedziby firmy TAK`S wraz z dokumentem potwierdzającym zakup ( faktura, paragon).
- firma TAK`S nie ponosi kosztów transportu, obróbki, montażu i wymiany reklamowanych elementów
Firma Tak’s Fronty Meblowe nie ponosi odpowiedzialności za nie zapoznanie się z powyższą informacją techniczno – handlową.